Parijs - Roubaix quadruple: Dit is wat ik moest de meest krachtige road auto rijden

f:id:goedkopefietskleding:20170111164502p:plain

Onlangs, Tom Tambunan op zijn sociale netwerk een bericht geplaatst, de oogst van negenduizend lof.

In de dynamische ins op hem, werd hij verheerlijking van de Specialized S-Works Avenge VIAS: "Dit is de beste auto die ik ooit heb gereden," toe te voegen dat "de ongelooflijke prestaties."

De winter is de renners om een ​​nieuwe auto te proberen toen de bliksem sloeg twee auto's binnen de schijf, Klassieke Muziek Tambunan ras lijkt meer aerodynamische liefde deze auto, en niet specifiek voor de Roubaix klassieker design.

▲ Tambunan's foto cheat: sportwagen op een disc versie Roubaix breken wind
Naast tal van thumbs up, die ook zorgt voor een groot deel van de dynamische reactie, veel mensen willen weten waarom hij wil blijven schijfremmen gebruiken.

Maar we zijn meer bezorgd over: Deze status houdt in dat de voormalige wereldkampioen de schijf VIAS zal gebruiken in zijn laatste seizoen in te voeren? Voor het spel nog niet is begonnen, dit probleem is niet het exacte antwoord. Maar aangezien het "de beste auto rijden", misschien volgend seizoen zullen we bellen Vlaanderen en Parijs - Roubaix te zien hem te gebruiken schijfremmen.

▲ kinderen Tambunan's dragen van uniformen draven
Niet alleen zingen de lof van Tambunan, zijn Quickstep team is ook op Twitter wijst op een dergelijke auto Venge disc staat voor het team is "een kunstwerk, dat we het neer te zetten."

▲ extreme omgevingen schijfremmen zijn stabieler, in Parijs - Roubaix deze noordelijke hel, schijfremmen beter presteren in de modder

▲ jaar geleden, Tambunan in opleiding om het te gebruiken wanneer disc

Voordat de nieuwe rit venge, Tambunan denk het niet. In 2015, toen Tom Tambunan uitgedrukt disc gebruikt of niet heel anders:

"Ik denk niet dat mensen beseffen dat. We hebben altijd graag iets nieuws uit het onderwerp van speculatie te krijgen, en maakte wat lijkt te zijn een once disc groot nieuws zijn. Echter, het spel geen verschil, omdat de schijf te maken. De enige beslissing om de remkracht te beperken de grip van de banden in plaats van de remmen. ik kan nog steeds gebruik maken van de rem kant remschijf van kracht. ik wil alleen maar te wensen, in staat zijn om te kijken naar de wielen blokkeren. in feite, ik voel me veiliger dan de remschijf kant van sommigen. ik denk UCI moet openstaan ​​voor beperkingen op de schijf, dus teams en coureurs niet besluiten om schijfremmen gebruiken. "

▲ Ontwerp dialoog: "Wat is het nut schijfremmen, ik heb een voetrem"
Nog niet zo lang geleden, Canon, Dell team winter training bij het gebruik van disc versie SuperSix EVO, terwijl superster Sagan overweegt ook het gebruik van schijfremmen modellen speelde klassieke voorjaar ras, nu gekoppeld Tambunan krachtig bevorderd en persoonlijk gebruik, misschien disc Het zal een nieuwe golf veroorzaken.